Kerrang is back!

Gud hörde min bön! Eller så kanske VD:n läser min blogg. Man vet aldrig ser ni. 
Pressbyrån i Sundsvall säljer återigen Kerrang Magazine. Och visste ni att Kerrang ska vara ljudet av en gittarr som slås sönder! Den ni. Onödiga fakta på G. Nä, men detta var faktiskt en enorm lättnad. Frö efter att i flera månaders tid varit utan musiktidning av vidare kvalité börjar man bli desperat. Man hittar inga nya band, Får inga updates, inga spännande intervjuer med snygga killar. Inget av det man verkligen VILL ha. 
Jag har by the way lyssnat på The Killers nya singel. Den var inte "wow" men den var väl inte dålig heller. Jaja, 
Nu kära läsare. Om ni existerar. Jag vet inte. Hade typ 3 besökare per dag innan jag slutade skriva och nu har jag haft uppehåll sen gud-vet-när. Men nu är jag tillbaka. Jag ska försöka skriva lite seriösare saker på den här bloggen. Jag vill vara seriös. 

Ha det bra vänner 

XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0