Joggingtur

Jahapp, sommarlovets sista dag, hur sprnderar man den? 

Jag klev personligen upp halv elva så att jag ska kunna somna ikväll och inte se allt för trött ut imorrn. Sedan så var jag onyttig och åt en dumlemuffin till frukost. 
Och sedan gav jag mej ut på en joggingrunda. Men nu då?
Vad gör jag nu i ungefär 10 timmar? 
Ingen aning. Ingen jävla aning. 
Det är därför jag hatar såna här dagar, dagen före skolan, dagen före julafton, o.s.v. Det är helt omäjligt att komma på något vettingt att sysselsätta sig med. Du har redan allt klart, annars skulle du inte sitta vid bloggen, då skulle du vara och fixa det. Och alla dina vänner har oftast något för sig med sina familjer. Då är det bara du kvar... 

Och jag skulle ju alltid kunna springa en runda till, men det är jag way to lat för. Så det blir väl en slö dag. Sitta vid datorn och kolla på "Sailor Moon", lyssna på flumm musik och bara vara. I väntan på den första dagen i 9e1. *suck* 
Jag vill inte. Jag vet att jag sa att det var okej. Men jag har ångrat mig. Jag vill inte längre. Usch! 

By the way, jag slog in Hannahs ena paket igår, skitfint blev det. så det så (: 

nu ska jag hitta nåt att göra tills Silor Moon är hemladdat, 

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0