I lied, sorry everyone ):

Jag minns innan sommaren börjat, jag var helt övertygad om att den skulle SUGA, jag trodde 100% seriöst att jag skulle sitta hemma själv hela sommaren, jag är en sån pessimist, 

istället har sommaren 2008, varit en riktigt härlig sommar, jag har hunnit med allting jag har velat göra, utom att Tävla med Blomman, och sova på mitt höloft. Annars har jag gjort allt. Och om vi ska skriva något på skolan imorgon eller i veckan om vårt sommarlov, då kommer det inte bli en snyftare kan jag lova. Och bättre blir det. 
Vänta ni bara tills sommaren 2009 and Gotland Adventures. Mer än så törs jag inte säga, men fuck vad vi har planerat. -hehe, ja. Alla sommarminnen. Det är dem man lever på, eller ja. Jag älskar höst så kanske inte jag, men de flesta människor gör det. För de flesta ogillar regn och rusk (inte jag) så då när det är regnigt och så ute så tänker de tillbaka på sommaren som gått och suckar nöjt. De slipper vara i regnet. För de har sina minnen från sommaren kvar. 
Därför tycker jag lite synd om alla de människor som super bort sina sommerlov. Fine om man dricker. Men inte varje dag, varje helg. Vad ska man då komma ihåg? Vilka drinkar man blandade? Vart man spydde? Nej tack.  Visst dricka i alla ära. Men not to much. (:  

Ja, jag ska väl ta och gå till sängen och sova, men först make a wish it´s 22.22 

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0