Fuck off småfjortisar -.-

Grr, alla de roliga och estetiska 92:or som förut gick på Nivrenaskolan har bytts ut mot små äckligt patetiska sexor och sjuor. Och de kan inte ans klä på sig snyggt. Såg världens fulaste orangea tröja idag. Den bara skrek "Hej jag är FUUUUUUL!" *ryser* men liksom, jag tycker synd om mej själv. Inga esteter eller roliga människor kvar, snyft, jag gråter nu, eller nä det gör jag inte, men jag borde nästan. Våra lärare har lagt 18 000 kr (!) på att måla om korridoren och det blev inte ens fint! Jag hade kunnat gjort det för 10 000 och då hade det blivit snyggt. Vad har de för problem? Nu är det samma färg som bob marley's (:S) mössa, den reggae färgade asså, FULT! Hehe, med det slår inte fultröjan. Ehh, men liksom vaför lägger de 
18 000 på att måla fult? De skulle väl ha kunnat gjort nåt kul med Arbetslaget eller köpt en soffa och en stereoanläggning eller nåt. Och om de skulle ha byggt in högtalarna i väggen skulle ingen ha kunnat he sönder dem heller... 
Jag har sååå bra ideér. 

Allafall, nu ska jag kolla på Sailor Moon (tönt, jo tack jag vet) 

xoxo

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag vet precis hur det känns att inte ha några roliga människor kvar att vara med.



Strength to you, kido.

2008-08-25 @ 23:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0