Dagens trevligheter (:

Jaha, första dagen i nian, bara hur många som helst kvar innan jag slipper äckliga grundskolan. I alla fall. Dagen har vart trevlig, skola i två timmar sedan blåste vi in till stan, allihopa utom Amanda som skulle till stallet, Mys på Coffee House och ett inköp, mer fika och mer mys på barista senare. Hem och byta om, sen ut till Matfors och rida <3, Självklart har jag sånt flyt så att sötponnien som jag älskar där ute var uppskriven på mej (yes yes yes) så jag red på Henne, super gick det. Mocka, hem, ica, göra smoothie, ta en loka, och nu bloggar jag ;D, hehe det var min dag i korthet, nu till det viktiga ämnet jag hade funderat ut för dagen: 

Jag blir så ledsen på alla människor som ljuger, speciellt när de gör det rätt upp i ansiktet på en. Jag blir ledsen och besviken, speciellt när det är någon man har trott sej kunna lita helt på. Jag vill ha sanningen. Jag vet inte hur många gånger jag har skrivit och sagt det. Det sårar mej mer om någon är uppenbart oärlig än om de säger sanningen och den är mindre trevlig. Men men, vad kan jag göra? annat än att inte göra så själv... Inget, eller jag kan ju alltid fortsätta lyssna på min musik xD Hehe jag tröstar mig med HIM, och en loka, och lyssnar på psycho meddelanden från hannah,  hon är så söt, <3 jaja, nu blir det bara svammel så nu lägger jag ner bloggversamheten för idag och avslutar med en liten bild på min ponny <3
 

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0